Monday 6 June 2011

3 Aku Zan..

Assalamualaikum ,
ini cerita aku hari ni ,
aku baru balik dri jln2 ngan kwn ak,
nme dak tu Afif Haziq dy jiran ak kat sini (Damansara)
dy tu sengal skit, tdi dy ckp nk pusing2 damansara,
rupenye ajak ak g tman dy dating , sengal ak tngk muke poyo dy,
dahlah makwe dy ajak kwn jge,
HEISH , ! nk kenekan ak dgan kwn mkwe dy lah tu,
aku ape lgi chaw LU ! terus balik .

KAT RUMAH PULAK (rumah uncle aku)
ak singgah blog kwn ak (blog ini aku punya, blog shazmi),
blog dy ade lgu (x heran pun ak pun reti letak lagu kat blog sje x nk wat),
korang taw la kn , lgu blog ni volume ikot lantang yg dah d set, ak lpe nk bgi pelan,
tpi, aku rsew x lah kuat sngt bunyi laptop aku,
x lme Pak Tam jerit (Hoi !! budak Mali ang knpa? dah x ngt agama ka? ang pikiaq ni KL , ang bebas pasang2 sound kat rmah Pak Tam , Siaplah ang, klu ak dgr bunyi bising2, hari ni jga ak hntr ang pegi airport !!)
hoi2, kecik hati aku Pak Tam Sound mcm tu ak pun ckp (Yelah Pak Tam) ,
Hurm2 , Sedih2 , klu bkn sbb Afif ak x kn kene mrh ngan Pak Tam dy lah pnye psal klu dy x lpe jnji,
ak x kn kene mrah , hoi2 , dah lah tdi ak pnjam phone Pak Tam dy x lyn ak je,
agknye dy mrh kat ak kot . .
WKWK ! dah lah Pak Tam, Jgn lah mrh Mali , Mali x sngaje lah . . . Alahai =.[]

3 comments:

Shazmi Rusyaidin said...
This comment has been removed by the author.
Shazmi Rusyaidin said...

HAHA, KESIAN..
kau tabahkan diri ,
tulah kaw , ikot lgi c afif tu.
aku ajk g rmah ak x nak nk g rmah c afif tu jgk.
hahaha , padan muke ! hahahaa :P

piz_mali said...

kau ni shazmi bab2 mngate no 1 kehadapan ea ,
jgela kw !

Post a Comment


ShoutMix chat widget