Sunday 31 July 2011

3 perasaan kacau bilau -.-'' nk crang tpi syg dy

salam .

sial punya title . serius wei , semalam macam .... ntah la , aku pon dah tak tahu nak bagi tahu korang macam mana . hell yeah ? okey , aku mula dari awal ek . semalam tiba2 je rasa nak mesej pempuan tuu . so , taip punya taip , rasa takut pulak nak tekan butang hijau kt phone tu . fikir punya fikir , TEKAN je . kalau aku tekan pon , tak la sampai dapat nahas kann . korang nak tahu ape yg aku sent ? aku just tanya soalan yg tak penting kot bagi pempuan tuu tp penting gila kot bagi aku . then , tunggu dan tunggu dan tunggu , pempuan tu rply aku punya msj . jawapan dia buat aku macam rasa nak terjun dari tingkat 16 . arghh , lantak la . aku dengan dia dah tak de pape . * tapi serius suspen gila , kalau dapat tahu mesti best kan * then , kepala aku dah macam nak gila , stress la konon . HAHA . mcm biasa , kalau dah stress aku call Abg ak je dan mula lah aku buat rancangan MURAI dengan dia . haha , dats y aku suka gila bila call Megat Faust Shahril . karagan BM aku dengan farly punya GF ni dah panjang lebar then tiba2 phone trputus . aishh , tak sempat nak habiskan rancangan sensasi ni , haha . okeyy , time tu mata masih keras dan mulut masih nak bergayut . dan korang tahu takk , tiba2 rasa nak call M . OMG , macam berani je kan . aku call dia , happy gila kot dapat calling2 denga si M ni . dah la baik , memahami n so on laa . macam2 yg kitaorg borakk , yg paling banyak kitaorg borak , tentang PERASAAN kot . mak ai , bedebar debar jantung ak . heart attack betul la , haha . satu jam lebih aku begayut dengan dia . haha . btw , thx M , kau dah buat aku happy semalam . penat gila ketawa dengan kau , nanti2 aku call kau lg okey ? haha .

besok nak pegi CP denga faiz . neji + aimaan tak sure lg . td aku dah ajak farah dah tp dia tusyen . alaa , kan best kalau farah pon ikut . act , ada la jugak hajat di hati nak suh M join kitaorg tp aku maluu . haha ;D . harap2 besok berjalan dengan lancar , wuuuu .

3 comments:

Iman Najjwa said...

x kan dah solo dah dek?? adui...poning den!!!jgn curang..x baik..tahulah market tgi!!

Syeikh Mahir Farhan said...

gatal punyerr adik ak dah stngah abad hidup ni pun x mcm ang la...:PPPPPP
gatal nk mampos

Iman Najjwa said...

hahahha,,,biaselah awk...darah muda agi...awak pun mcm nie jugak dulu..hahahhaa...

Post a Comment


ShoutMix chat widget